There are also things in life you should not change,
they are beautiful as they are :)

otrdiena, 2012. gada 3. janvāris

2012. gads

Sveiciens visiem 2012. gadaa :)
Lai jums visiem un visām skaistu darbu piepildīts laiks!!!
Neesmu neko rakstījusi par ziemassvētkiem un jauno gadu...ziemassvētkus sagaidījām laukos ar visu ģimeni kopā un protams Salatēti....tā mums ir tradīcija no laikiem, kad es vēl maziņa biju :)mēs tur esam kādi 13 cilvēki un vēljoprojām par spīti visām krīzēm, ko galvas pašas ir sadomājušas...viens otram pērkam dāvanas :):)
Tātad nekādas krīzes nav un nekad nav bijis....vismaz mūsu ģimenēs jau nu noteikti :)
beidzot saņēmām dāvanā cepeškrāsniņu....man nekad nebija bijusi cepeškrāsniņa...
un tagad es cepu...cepu no rīta, cepu vakaros, cepu pa dienu...nu visas ēdienreizes sastāv tikai no kaut kĀ cepta!!!
Vēl protams daudz un dažādas dāvanas....bet...prieks par manām draudzenēm...beidzot satiku savas draudzenes, kuras dzīvo jau kādu laiku Beļģijā!
un saņēmu tik feinas dāvaniņas...nu gluži pa savai gaumei :)

 tik supperīgs maciņš...kur iekšā smaržiņas ....viss kā konfektes :):):) varbūt kādai no jums patiks šitā ideja...un taps pašu gatavots maciņš ar volāniem...rozā krāsā :) un iekšā ieliksiet jaukas smaržas....arī ar rozā volāniem :)
 guļamās brilles....un man protams ka vēl nebija :) Paldies :)
 un par šiem pūkainīšiem  man ir tik liels prieks!!! nost velku tikai ārpus mājas :)
tagad sildos ar jaukām atmiņām par ziemaassvētkiem :)
Jaunais gads gan tāds pašvaks sanāca...nebija spēka viņu sagaidīt....nostrādāju visu 31.datumu līdz vakaram, ka atnākot mājās tik uzcepām picu....un iekritu gultā saldā miedziņā!! uz 24.00 mazais mani pamodināja, lai iedzeru kopā šampīti un to arī izdarīju...pēc tam protams atkal miegs un miegs un miegs :):):)

Mēģinu sadomāt savu plānu uz jauno gadu....man vnk vēlēšanos vienmēr ir vairāk nekā varēšanas...bet zinu ka par 50% mans plāns noteiki izdosies!!!un kurš gan teicis, ka vajag plānu uz vienu gadu? man būs uz diviem vai trim :):):)

nu tad veiksmīgi darbošanos!!
tūlīt ielikšu Maffinu recepti ko nošpikoju....un ir tik garda :)

Laimi vēlot - Žozefīne

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru