There are also things in life you should not change,
they are beautiful as they are :)

trešdiena, 2011. gada 6. aprīlis

auskari + brošas košas! earrings and brooches like candies

Beidzot piesēdos atkal , lai varu jūs iepazīstināt ar jaunumiem :)
Šie auskari un brošas tapa vakardien :) un dosies ļoti drīz uz veikaliņu MISI Brīvības ielā 196 :)
jā un tur tu vari iet un iegādāties...ja tas tev ir tuvāk nekā atbraukt pie manis :)
atkal košas kā konfektes!!! jā tādas ir manas brošas un auskari :)
kad būs iedvesma iemācīšu arī tev šeit gatavot košas brošas!!! es zinu tev tas patiks :)
kā tādas ledenes....krāsainas un feinas!!! šodien līst...
bet es ticu ka kādu dienu būs tik ļoti saulains...ka tieši tu vēlēsies iziet ārā un pārspēt sauli savā spožumā!!!
Es zinu tev tas izdosies!!!

 man ļoti patīk pašai šis zilonītis!!! tāds Taizemes zilonis nedaudz pārvērsts mūsu redzējumā!!!
un tā ir broša!!!

 ak, šo es gribētu piespraust pie kādas pilnīgi neizteiksmīgas baltas maiciņas...un tici man...visi to ievēros :)


 šie ie feini....tik bildē to redzēt nevar!!! tādi koši un nebēndīgi :) kā tādas odziņas!

 šiem būs arī kakla rota....piemērota!!! :) un zinu, ka man jau patīk tgad :)


 ai....nu šīs,kā konfektes izskatās!! pati priecājos...cik gan skaistas ir krāsas!!!

Jauku un krāsainu tev dienu :)
ja gribi auskarus ziņo man :) wife@one.lv

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru