There are also things in life you should not change,
they are beautiful as they are :)

otrdiena, 2012. gada 15. maijs

1. ziņa šodien - Dāvināšanas prieks!

1. ziņa šodien ir tiem, kam patīk kādu pārsteigt :) un dāvināt no sirds :)

Apdāvināšanās


Pay it forward – apdāvināšana

Šodien  http://garlaicigamdienam.blogspot.com/ pamanīju ziņu, kura noteikti mani uzrunāja.

Un tā...

Šī ideja aizgūta no kādas ASV filmas ar latviskoto nosaukumu “Atmaksāt ar labu” (Pay it forward). Stāsts ir par zēnu, kuram skolā uzdots neparasts mājasdarbs – izdomāt veidu, kā praktiski uzlabot pasauli, un īstenot to. Trevoram rodas ģeniāla ideja – ja kāds tev ir izdarījis ko labu, tā vietā, lai “atmaksātu ar labu”, izdari labu trim citiem cilvēkiem un lūdz viņus rīkoties tāpat!
( Tekstu un bildi ņēmu no Olgas un Sandras blogiem).

Kas tev jādara? 
  • Pirmie 3 cilvēki, kuri ievietos komentāru šajā tēmā, saņems no manis dāvanu!
  • Vienīgais noteikums: turpināt šo ķēdīti – ievietot savā blogā skaidrojumu par Pay It Forward un radīt pašam 3 dāvaniņas pirmajiem 3 tēmas komentētājiem!
  • Sagādāsim prieku dāvinot!


Lai dāvinĀšanas prieks un dāvanu saņemšanas prieks mūs nepamet arī turpmāk :)


Jūs 3, kas pieteiksies pirmās, lūdzu uzreiz uz epastu wife@one.lv
atsūtiet man savu datus un adresītes, lai dāvanas dotos tiešā ceļā pie jums :)

4 komentāri:

  1. ES joprojaam gaidu cilveekus, kam patiik daavinAAt un sanjemt daavanas pashiem :)

    AtbildētDzēst
  2. labi labi piesakos. ;)
    un jāiet laikam tad pie sevis ko tādu izveidot :)))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. hehe...es kaut kaa cereeju, ka tu paraxtiisies uz shito :):):)

      Dzēst
    2. tik man neviens nav tomēr parasktījies. pat nezinu ko domāt. nebūs man neviens apdāvināmais?

      Dzēst