There are also things in life you should not change,
they are beautiful as they are :)

svētdiena, 2012. gada 6. maijs

Siguldas ziedu tirgus un ES :)

Siguldas ziedu tirgus un ES :) jā jā...es tiešām biju ziedu un stādu tirgū :) un pati ar saviem darbiem...bet ne stādiem :)
gribu padalīties kā man gāja :)
visā visumā bija vnk supperīga diena :)
Pārdevu kaut ko un normāli :) reku bildes no mana stendiņa :)






 Tagad piemēram man ir nojausma, kas vispār ir jāsaražo vairāk :)

  :) 26.maijā būšu atkal Siguldā :) uz Novada svētkiem un tirgošos un darīšu visādus brīnumus :) bet par tiem es dalīšos vēlāk :) kad būšu to izdarījusi :)

 Kā jau tirgū es arī sapirkos :)Redzot n-tos stādus protams bija zvans Omei - vai tev nevajag stādus?! uj...nē man neko nevajag...pēc 5 min viņai bija sastādīts tāds saraksts, ka es pusdienu meklēju visus labumus :)
Beigās dabūju no tā visa Krūmmellenes ( kuras cerams ieaugsies un es ēdīšu gardu muti), Kazenes, agros kāpostus un salātus :):):)

Bet pati sev es nopirku Aitas spilventiņu :) pa 10ls :) ziemā jau biju tikusi pie aitas sedziņas - atzinu to par labu esam un tagad pievienoju savām nakts nodarbēm arī spilventiņu :)
un ziniet - laikam aitas palīdz iemigt....jo kā tiku uz spilvena tā...viss...-aizmigu līdz rītam :)

Bet pats lielākais ieguvums - ieguvu kādu jauku paziņu vairāk :)
Iedraudzējos ar vienu tādu pašu rokdarbotāju Danuti....kas pati taisa savu papīru - un dikti skaisti, man ļoti patika :) vēl viņa piedāvāja bērniem nozīmītes veidot, kādas vien patīk :) Tāda mazā radošā darbnīciņa :)
Viņa ir no Skrīveriem...kur pašai ir maza bodīte - darbnīciņa "Vācelīte" - kuru es labprāt kādreiz arī apciemotu :) Cerams, ka vīrs būs tik laipns un kādreiz aizvedīs :) te būs ieskatam viņas lapa draugos :) http://www.draugiem.lv/Idejubode/
blogotāja viņa vēl nav...bet viņā ir jūtams potenciāls....tāpēc ļoti ceru ka viņa uz to sadūšosies :)
Lai veiksmīga pēdējā brīvdiena....Jums un mums un visiem :)



1 komentārs: