There are also things in life you should not change,
they are beautiful as they are :)

pirmdiena, 2012. gada 17. septembris

H&M

Nu protams....es arī vakar aizvilkos līdz jaunajam H&M veikalam :)
un ko es tur redzēju?
1)vnk to, ka neļauj iet iekšā kur vien vēlies....bet tikai pa vienu noteiktu ieeju....kuru man vēl nācās ilgi meklēt :):):):)
2) supper akcija pērcies pa 25ls un 5ls atlaide.
tākā reāli gāju pēc bērnam ziemas biksēm...kuras jau sen biju noskatījusi netā, kuras te maksāja 19.99, es reāli dabūju vairāk. pirku bikses bet krekliņu ar cimdiem dabūju pa 1.45 tikai
jo tā 5ls atlaide taču darbojās :):):):)

 Kāds ir mans rezumē, par H&M
Esot tajos ārzemēs, es vēl šīm neko sev nebiju nopirkusi, tikai bērnam
un arī šoreiz es izgāju visus stūrus, nu piedodiet tādas lupatas es sev nevelku
man tomēr patīk skaistas drēbes :) tad labāk es nopērku vēl kādu latviešu meitenes QooQoo darināto kleitu pa 50ls nekā tizlus džinsus pa 25ls :):):) apavi ar nekādi....somas arī 60ls, ja var nopirkt lētāk un feinākas :)

bērnu drēbītes gan...visu cieņu - supperstilīgas :):):)
un H&M sieviešu lupatas tad labāk pēc tam humpalās pa 1.50 ls nopirkt :) un tad vismaz nebūs žēl :)
tākā es vienmēr braukšu uzreiz uz trešo stāvu pie bērnu drēbēm :)




Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru