There are also things in life you should not change,
they are beautiful as they are :)

otrdiena, 2011. gada 9. augusts

Kurmode?

Kurmode? mode ir Valmierā :):):) Atkal tika aizvest papildinājums KUrmode? veikaliņam pie autoostas :)
Ja tev iepatīkas....EJ un NOpērc :):):) Veikala īpašniece Ieva, ļoooti priecāsies :):):) viņai patīk daudz cilvēki :)
Starpcitu Ieva ar vārdu FIMKA ļoti labi zīmē protretus...es tādu uzdāvināju mammai dzimšanas dienā...un ziniet...mana mamma bija sajūsmā :) un tā nemaz nav ļoti dārga dāvana...ja protams....nepirksi rāmi pēc tam par 50ls :):):):)
ok tad nu manas lietas...ko esmu sagatavojusi Speciāli Kurmode? veikaliņam :)


 šī rokassprādze dzīvē izskatās satriecoši...nu tā , ka es savam vīram viņu liku nopirkt no manis....PRiekš manis :):):) bet kā redzi viņš nenopirka :(:(:( nekas...es sev uztaisīšu nākamo :)
 auskariņi :) lēti :):):)
 tie ar spalviņām izskatās ļooooooooooti feini :)
 Smieklīgās brošiņas :):):)
 knaģīši - kurus nevar smuki nobildēt :(
 ogu laiks - tā es saucu šos auskariņus :):):)



nu...jā nu tas šoreiz viss.....Es apsolu, ka nākamreiz būs vairāk :):):):) vnk man pa vidu vēl ir jāmarinē gurķi....uz jātaisa Zaptes ziemas krājumiem :):):)
un protams vēl jāpucē meitenes ar skrosptām...tāpēc tās 24 h vienmēr ir par maz :)
vēl šuju pa vidu bērnu attīstošās grāmatiņas...kuras arī, kad uzmeistarošu likšu iekšā ieskatam :)
Tad nu meitenes dodamies uz Kurmodi? un meklējam skaistus aksesuārus savam RUDENIM :) jā...es par rudeni sāku domāt jau vairāk....jo diemžēl tas tuvojas...ātrāk nekā es gaidīju :)

see ya other day :)
Veiksmīgu nedēļu dāmas :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru