There are also things in life you should not change,
they are beautiful as they are :)

trešdiena, 2011. gada 30. novembris

andele mandele nr1

Beidzot.....beidzot....beidzot.....es varu normāli piesēsties pie datora un sarakstīt visu, kas uz sirds!!
jau 12.11.2011. bija baroncentrā Andele Mandele...bet es tik ļoti strādāju, ka nesanāca....vnk nesanāca laiks ielikt manis nomedītās lietas :)
vispirms pastāstīšu, kas ir Andele mandele un tad redzēsiet manus pirkumus :)
Andele Mandele ir tāds pasākums, ko rīko viena ļoti feina meiča!
tur meitenes sanāk kopā ar kaudzi savām mantām un tirgojās pa smieklīgām summām!!!
Pirmo reizi biju augustā, ja nemaldos...un man tā iepatikās...ka saslimu ar šo slimību...un zinu to, ka būšu visās andelēs mandelēs, kas tiks rīkotas atkal un atkal...
Tas ir tik vnk tu paņem savas nederīgās, drēbes un apavus un auskarus un ej tirgoties.....es vēl ņemu katru reizi bērnu drēbes un apavus....jo tur ir arī tādi tirgotāji...
tā ka bērniem arī šo to var nopirkt :)
un tagad skaties, kā man paveicās!!!
nopirku somu, 2 pārus kurpes un žaketīti kopā - 19ls
 būs man vasarai košas kurpes!! vai nav lieliskas? no rīta tās maksāja 8ls/gb bet jau pēcpusdienā es nopirku abas kopā par 8ls :):):):)
 un soma....-6ls - Es viņā iemīlējos no pirmā acu skatiena~! un labi, ka neviens viņu nebija nopircis pirms manis :)
Žaketīte - kā jauna - tikai 5ls un pats galvenais, ka man der....jo man parasti viss ir pa lielu :):):)

nākamā andele 17.12.2011. - Sapņos un kokteiļos....
Es jums visām novēlu tur aiziet.....man laikam nesanāks....jo man ir darbiņš!!! bet jums novēlu Skaistus pirkumus :)

2 komentāri:

  1. Sapņos un kokteiļos? Kur tas ir? :) Man vienmēr interesējušas šādas andeles, bet informācija kaut kā vienmēr nonāk līdz manām ausīm par vēlu :) Un kā tur ar dalību - kaut kur jāpiesakās, jāmaksā par vietu vai kā? :)

    AtbildētDzēst
  2. Sapņi un kokteiļi ir uz Blaumaņielas :)
    dalības maksa parasti ir 5ls
    pieteikties var liva.jaunozola@gmail.com

    AtbildētDzēst