There are also things in life you should not change,
they are beautiful as they are :)

sestdiena, 2011. gada 26. marts

Pavasaris!!!

Līdz ar manu dzimšanas dienu....manī ir ienācis PAVASARIS! Beidzot!! It visā, ko daru to var manīt ļoti :)
Es smaidu....es smaidu vairāk kā jebkad.... Krāsas ir apģērbā....krāsas ir galvā...un visos darbos!!! Es pākrāmēju skapi un izmetu ziemu...līdz brīdim....kad tā atkal atnāks....


Es uzmeistaroju krāsainus auskarus!!! Spilgti rozā...un spilgti zilus 2ls /pāris!!! izskatās, ka būtu pildīti ar mazām baltām tabletītēm...hehehe ....auditorija ir zināma, kam tas varētu patikt! tik žēl, ka tādus nepazīstu daudz!!!
Bet kāpēc nevar valkāt tā pat? Es tos sauktu par vitamīniem...pavasarim!!! :):):):)
un vēl mAN ir jautra spligti dzeltena maiciņa!!!
lai jautrāk 7.00ls...jo puķes...puķes un krāsas...tas šodien ir modē!!! un es modei sekoju :):):):)

Mani mazie melnie cimdiņi vēl nav pabeigti....bet tos es arī drīzumā nobildēšu :):):)

ES zinu tu gribēsi tādus pašus :):):):)

ak jel....priecājies!!!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru