There are also things in life you should not change,
they are beautiful as they are :)

otrdiena, 2011. gada 29. marts

ES pabeidzu cimdus :)

Es tiešām tos pabeidzu :) es pirmoreiz mūžā sev uzadīju cimdus :):):) kas to varēja iedomāties, ka es vispār pēc skolas beigšanas vēl paņemšu rokās adāmadata, bet dzīvē notiek tā kā notiek...tāpēc paldies vecajiem skolotājiem, kas man iemācīja adīt...reiz skolas laikā!!! :):):)
tātad cimdiņi :):):) tikai bildes ir vnk šausmīgas....bet bildēt es vēljoprojām neko nemāku :) sorry



hahaha...pēc bildēm nevar saprast, ka man viņi ir melni ar lillā un pelēkām pērlītēm....godīgi sakot dzīvē izskatās 75% labāk :):):)

bet es šodien iesāku adīt mazākus...bērnu cimdiņus maigi zaļā krāsā!!! ja vēlies piesakies un es tev arī uzadīšu ko tādu :):):) izpildes laiks 1 nedēļA!
cenas - pieaugušajiem 15ls bērnu 10ls

un vēl es uzšuvu sirsniņbrošu :) oldschool variants :)

bet mīļa, lai kādam pateiktu Paldies vai novēlētu jauku dienu :)
uzdāvini kādam :) 1.50ls - viena sirdsbroša


un man ir arī lupatu grabuļi bēbīšiem :)
ļoti viegli un graboši....bērns sevi nesavainos :):):)
mīļi




grabekļu cenas 2.00-4.00 ls uz pasūtījuma :):):) visādas funkcijas ir vēl piemetināmas klāt :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru