There are also things in life you should not change,
they are beautiful as they are :)

trešdiena, 2012. gada 22. augusts

News :)

Ak jel...cik man neērti, ka tik ilgi neesmu neko darījusi ar savām ziepju un sveču lietām :)
bet....laiks ir nostājies man labvēlīgs un esmu šajā visā atpakaļ ar jaunām domām un skaistiem nodomiem :)
Darīju visu ko...biju pa kāzām, krāsoju, līmēju, dekorēju...bet par to visu kad man būs bildes :) bet tagad.......viena diena....un daudz kas padarīts :)
Ziepes - eikalipta-vaniļas ar rudzupuķu ziediņiem iekšā :) smaržo pasakaini :) un rokām lieliskas, jo klāt ir burkānu eļļa, un kokosa eļļa :) p.s. ja vēlies vari pasūtīt arī sev :)

 Lūpenītes :) tās pašas ar manu lielisko un veco recepti....lieliskas rudens vējiem :)

 un te es sameistaroju 3 gab. stick pins...priekš scrapbooking, vai kartiņu veidošanas :)
 Recycled variants - izmantojot mana bērna mīļāko šokolādes Nutella izlietoto trauku
ieveidoju lielisku sojas vaska sveci ar vaniļas aromātu :)
kaut kā mani velk tā vaniļas smarža :) nu ļoti :):):):)

lai cik tas nebūtu banāli :)
ak un vēl protams
 izgriezumi un atgriezumi no vintage grāmatām...arī priekš scrapbooking :)

ja tevi kaut kas no tā visa interesē meklē mani rokā :) un aiziet :):):)

un kur mani dekori?
šie ir vnk burvīgi dekori....jebkādiem svētkiem :)



ps. ja kas gatavojos jau Andelei mandelei 15.septembrī, skonto hallē :)


Veiksmīgu un jaunām idejām bagātu šo dienu :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru