There are also things in life you should not change,
they are beautiful as they are :)

trešdiena, 2011. gada 14. decembris

3. advente/plus siguldas tirdziņš

Ir pagājusi 3. advente....un manī ir iezadzies stress....vai tiešām visu izpildīšu līdz ziemassvētkiem.
padomā ir tik daudz...un jādara arī ir ļoti daudz.
Cik daudz gan man dienā sanāk izdarīt....vāru ziepes dažādas, taisu lūpu balzāmus, leju dažādas sveces....pa vidu vēl jākuļ ķermeņa sviestiņi...jā un vēl tiem katliem pa vidu ir jāuztaisa sakarīgas pusdienas sev un bērnam...un tagad jau mums ir vēl viens barojamais...3.adventē....nopirkām jaunu trušu meiteni....kuru mazais nosauca par Smurfeti....nu lai būtu Smurfete.....savādāk viņš bija iesācis saukt mani tādā vārdā!! :)
nu uz bildēšanos gan viņu nebija iespējams sarunāt....tad nu šitajā bildē kautcik var saprast kāda viņa mums skaistule...
stapr citu visu dienu turu būri vaļā, bet viņai nav vēlēšanās izkāpt pastaigā...jo viņa laikam vēl kautrīga :) pa svešu māju apkārt neblandās :):):)
ko vēl varu piebilst par 3. adventi...nu tikai to, ka tiek sāktas pirkt pirmās dāvanas tuviniekiem...
tas man alllaž sagādā problēmas!!!
jo viņiem jau nekas netrūkst...
nav tā kā man....vajag printeri, cepeškrāsni, trauku mazgājamo mašīnu...un tagad arī sildītāju....jo vakar salūza iepriekšējais :)
nopirku tik tādus sīkumus...kas varētu iepriecināt....un tas arī viss....
šogad pašiem vairāk vajadzīgs!!
jo....būs jāsāk vēl papildus maksāt par Marka jauno bērnu dārzu....kas izmaksās ap 200ls mēnesī...saglabājot vēl esošos izdevuumus :)
tas nozīmē...Zane....tev ir jāpelna katru mēnesi vēl par 200ls vairāk :)
wohooooo :)
i like it :):):):)

starpcitu piektdien un svētdien Siguldā...būšu un vadīšu bēniem radošās nodarbības!! un vēl svētdien piedalīšos tirdziņā!! :) nāc un uzmeklē mani...
tirgošu sveces un citas sveces, kartiņas un rotājumus, un brošas un auskarus u.c. niekus!!!
re ku sveces iesaktam...pēc tā tu varēsi mani atrast :)
Tāpat arī mazie ķipari ir laipni aicināti uz radošajām nodarbībām....piektdien 14.00 un 17.00 Siguldas kultūras namā...pirms eglītes!!!
Gatavosim katrs savu eņģeli, ko pēcāk iekārt eglītē... no filca veidosim eglīšu dekorus, līmēsim un zīmēsim ziemassvētku kartiņas....no tualetes papīra ruļļiem veidosim dažādus dzīvniekus....
Arī svētdien Siguldas tirdziņā kopā ar mani būs radošās nodarbības bērniem...
kur gatavosim, ko ļoti līdzīgu :)

p.s. man jāatzīstas....vienu dienu redzēju kādai no jums gatavoto diegu bumbu lampiņu virteni...un man tā iepatikās...ka es arī gribēju ko līdzīgu izveidot....bet man no tā visa sanāca tik tādas pabriesmīgas bumbas...kuras kauns vispār ņemt rokās.....tāpēc negribu lai mana virtene izskatās pēc kaut kā....nekā....
es vnk viņas izmetīšu :):):)
apsolu :)


p.s. lai Jums dārgās dāmas skaists un burvīgs šis stresainais laiks....kad dāvanas ir jāmeklē, kad jāgatavo citu cilvēku pasūtījumi....
Tāpēc mierīgi apsēdieties, iedzeriet tēju....un iededziet sveces...tāpat kā es....un pāries viss stress, sakārtosies domas...un parādīsies ļoti racionāla domāšana....

Lai prieks jūsu mājās :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru