There are also things in life you should not change,
they are beautiful as they are :)

pirmdiena, 2011. gada 13. jūnijs

Ventspils...labās un sliktās vietas un lietas

 wohooo....tā kā mums ir atkal auto....fiksā ideja radās sestdienas dienā iazbraukt vakarā uz Venstpili..lai svētdienu varētu pavadīt Venstpilī :)
šodien sēžot ar datoru kopā mājās...gribas pagriezt laiku atpakaļ :) jo bija gan labie, gan sliktie brīži...bet gribas visus :):):) gribu ārā :):):)
ieradāmies Venstpilī apmēram 23.00 :) un sākām meklēt viesnīcu...kā jau zināms ar to Venstpilī ir lielas problēmas, jo vietas kas ir skaistas un DĀRGAS ir vienmēr pilnas..
mums jau itkā ir dzīvoklis, kur palikt...bet dzīvoklī nav tādi apstākļi, lai es ar savām alerģijām varētu tur uzturēties :):):) Tāpēc vieta ko atradām bija viesnīca DzintarjūrA : ) vienvietīgais numurs, kur liela gulta...mums visiem 3 bija suppervariants un tikai 25ls par nakti :) bet vismaz bija kur gulēt :):):) par visām citām ekstrām runājot....es tur pa 30ls nekad nepaliktu :):):):) duša skapī, tualete arī tāda,,,ka ja aizver durvis tad nevar apsēsties...nu ietaupīts kur nu vien var...
jau pirms gadiem 5 tur bija tāds pats variants...un toreiz no turienes....es aizbēgu jau pirmajā vakarā...šoreiz diemžēl neizdevās....jo uz ielas palikt naktī ar bērnu negribējās :):):)
kad dabūjām viesnīcu....aizbraucām pastaigāt uz molu....pie govīm un uz piejūras parku :) jo meklējām vietu kur uzgrillēt ēdamo....jo nakts vidū nav kur citur paēst :):):)
Tātad uz mola...
pie mola notika ballīte tīņiem...nu supper...ja vien būtu gadus 10 jaunāka...es ietu tur noteikti....mūzika bija vienreizēja :):):)
bet tur tiešām ar bērnu un vīru nebūtu ko darīt :):):)
Markam prptams vajadzēja govis....nu kā jau allaž ...tas ir vissfeinākais, ko venstpilī apskatīt....tas nekas ka govis tur nemainās...bet ikreiz ir jauki paskatīties :):):) pat mašīnas atslēgu piekariņu nopirkām GOVI :):):)
lai jautrāk...mums pašiem ir sava iesauka GOtiņai un mašīnai ...bet tas ir par rupju lai kāds to zinātu un raxtītu šeit :):):)tātad...tālāk meklējām vietu kur grillēt ēdamo...u protams neatradām tad nu tukšiem vēderiem gājām gulēt :) vismaz labi ka tajā viesnīcā ir brokastis :):):):)
Nakamā diena bija forša, ja neņem vērā nomācošo faktu ka saule bija pazudusi,tur ir pavisam cits klimats :) bija auksti :) un peldkostīms vispār netika no kofera izvilkts pat ārā :)
Tātad nākamā rītā sākām ar brokastīm viesnīcā....
viss bija ok :) paēst varējām un kafija man arī bija :)Tālāk braucām uz mola :) tā smarža...tas gaiss...kā man tur patīk...bet tie kas mani pazīst..tie zina, ka Ventspils man patīk ļooooooti :) tā ir cita dimensija priekš manis...smadzenes beidz funkcionēt uzreiz jau iebraucot Ventspilī :):):)un tas ir feini :) Pēc mola pastaigas braucām uz Bānīti :) tas bija mans galvenais mērķis šīs dienas laikā!!!

 protam nokavējām 5 min no iepriekšējā reisa....un bija jāgaida pusotra stunda....tas nekas...nopirkām biļetes un gājām pa brīvdabas muzeju sataigāt...tā kā tur bija kafejnīca...es dabūju savu kafiju :)
un tad pienāca pulkstens 13.00 un mēs devāmies ceļā ar Bānīti :)

 tas tik bija jauki un jautri...man ļooooti patika...izmaksas 4 pieaugušajiem un bēnam turp un atpakaļ 10.50 ls
tad jau atkal gribējās ēst :)bilžu secība man te nesakrīt....jo uz bēnu laukumiņu gājām pēc ēšanas :)


 Tātad ēdām šeit :) un te nu es gribu uzraxtīt lielu FUJ šai vietai :) gājām pēc ieteikuma ēdt šeit :)
jo esot normālas cenas un normāli ēdieni :) bet šeit noder teiciens, kas vienam patīk...tas citam var riebties...un tā nu es taad varu teikt par šo vietu :)Mēs jau nebūtu gājuši...bet šī vieta no ārpuses izskatījās tāda piemīlīga bet izskatts ir maldīgs...jau ieejot bija skaidrs..ka pietrūkst itkai lete ar ēdieniem...jo smaržoja un izskatījās pēc kaut kādas bistro vai ēdnīcas...
bet vienalga...skatoties uz to, ka tur pilns ar vecākiem un bērniem....domājām vēljoprojām, ka te ir forši :):)
pasūtīju vistas karbonādi ar sieru, tomātiem un mārrutkiem, ar vārītiem ceptiem kartupeļiem....klāt arī salātiņi uttt.....un tēju ar augļiem un grenadīnu :)
Tāja bija ļoti garšīga....bet izvēlētā ēdiena vietā man atnesa....kaut ko nenoraksturojamu :)
vārītu ceptu kartupeļu vietā man bija tie MAXIMā nopērkamie...saldētie katupeļi ar visu mizu...kas bija vienreiz jau uzcepti un tad vēlreiz eļļā uzsildīti....un ne jau vieni paši...kopā ar vienu ļoooooti garu Blondu matu :) sākumā varētu domāt ka mats ir mans....bet viņš bija sacepies ar kartupeļiem kopā!!! cik neforši :) appetīte zem nulles...principā...ka atrodat matu ēdienā varat to neēst un prasīt jaunu ēdienu...
bet tā kā biju appēdusi vienu kartupeli un sapratu ka tas nav kartupelis un veselīgāks tomēr ir kaut vai MAcdonalds....es izvēlējos neēst tos kartpeļus...par gaļu ir tieši tas pats stāsts...garšīgās gaļas vietā bija kaut kāds sauss....nenosakāmas izcelsmes gaļas gabals...kas bijis pārcepts n-tās reizes :) un siers virsū nevis izkusis...ber pārcepies tā...ka nevar pat sakost :) vienīgais kas ija garšīgi bija salātiņi...jo tie vismaz izskatījās tajā dienā gatavoti :):):)
tā nu es paliku pusēdusi....
pēc tam es pasūtīju kafiju un tā vismaz bija kafija...ļooti garšīga...
BET.........
vislielāko FUJ gribu teikt...apkalpotājai...kuras ne vārdu neko neazinu :) un tas nebūtu smuki arī rakstīt šeit :)
Viņa paņēma un saraudināja manu bērnu tā, ka maz neliekas....
Ome Markam lika iezīmēt viesu grāmatā....jo arī citi to bija darījuši....bērns centās kā nu varēja ....zīmēja čuku čuku...un te pienāk apaklpotāja...kas norauj grāmatu nost un saka...ka te nedrīkst zīmēt...un atvrelkas ar kaut kādu baltu lapu....kas nebija balta lapa...bet gan pusdienu piedāvājums....tas nozīmē ka viņiem nabagiem pat baltu lapu nav :) bet bērnam sirds sāpēja....
nu ļooooooooooti
un man arī....jo žēl....žēl bija ļoti...ka cilvēks centās...
un palika nenovērtēts, bet gan vēl tika uzbļauts par to .ko tu dari :)
tas nekas ka tur bija jau vismaz 10 zīmējumu....iekšā tajā grāmatā...ar tekstiem...
kur taisnība???
un vispār cik zinu viesmīles nedrīkst būt ar netīriem matiem un briesmīgām lillā uzkrāsotām acīm līdz uzacīm...kas jau vien viņu padarīja tik briesmīgu bērna acīs..cik vien var!!!
un vēl...cilvēki nomainījas pie blakus galdiņa....un viesmīle...tik vien kā savāca naudiņu un iedeva ēdiens kartes jaunajiem klientiem....neveicot nekādu uzkopšanu...lupatu viņa savos nagos neturēja....es tik nesaprotu kā cilvēki ,kas apsēdās to neievēroja!!!:) es zinu to, ka ka sanitārajos noteikumos...ir raxtīts...ka galdi iz jānomazgā....pēc katriem klientiem un vēl ar speciālu līdzekli...nevis tikai ar ūdeni :):):)
tur būtu ko piekasīties!!!! vai nu ventspilī nestrādā pvd vai kas..bet pēc visa , ko redzēju....es tur diemžēl vairs neatgriezīšos :) šī vieta lai paliek tiem, kas Higiēnu neievēro...un ir gatavi par savu naudiņu ēst svešus matus un vecus produktus :)
Es labāk maksāju dārgāk. bet ēdu sakarīgi...
je navaru maksāt dārgāk...tad mājās varu uztaisīt dauuuuuuuudz garšīgāk un veselīgāk :)
Ja nebūtu šī kafejnīca...mana Brīvdiena Ventspilī būtu izdevusies uz visiem 100%
Man vnk laikam napaveicās...
cerams, ka tur citās dienās nav tik briesmīgi kā man likās :):):):)








2 komentāri:

  1. es tajā kafejnīcā nekad neesmu bijusi, kaut ventspilī dzīvoju, bet pēc tāda apraksta pat arī netuvošos. :D kas jums ieteica tur iet ēst? parasti iesaka vērmanīti. lēti ātri un ļoti garšīgi. vienmēr laipns personāls un galvenais svaigs ēdiens :)))

    AtbildētDzēst
  2. nu mums ieteica tādi pusventspilnieki, kas Ventspilī pavada visas brīvdienas :)
    bet viņiem nekas tāds nekad neesot atgadījies!! :) droši mums vnk īpaši "paveicās", jo tā bija viņu melnā diena :)katrā ziņā...mēs tur noteikti neiesim :)

    AtbildētDzēst